Saku,koki kauhun hetkiä kun Tyyne työnsi tuon autoon kaiken lisäksi silmät  sidottuna.Tyyne tosin ,lupasi tulla myöhemmin perässä.Kovasti tua matkan aikana yritti,kysellä mihin ollaan ,menossa hei ,voiskos joku kertoa.Vastaustahan  oli turha ´toivoa.Ajan päästä kaara pysähtyi ja Saku kannettiin ulos,siihen tuo jäi pyörimään ympyrää huutaen apuva missä mä oon,joku tartui Sakuun ja sanoi hei rauhotu äijä ,miks sulla on toi tyhmä side silmillä? Kyseliä,Tempasi näkökentän vapaaksi,Hekahan siinä oli täydessä tällingissä,Saku harvoin sanattomaksi jää mutta nyt tuo haukko henkeä mi,mi,he,helv.Ainokin pyyhälsi paikalle,saapi onnitella,me mennä pläjäytettiin eilen vihille,ja muuten vaik meille ei kellot kilkata,niin ooot kaikest huolimmatta Hekan bestmän.Ai jaa mä kun luulin ettei mul oo semmosta.Saku siihen mä kun pelkäsin olevani sulhanen nääs mun muisti on renannut oikeen kunnolla.Tänään hipataan oikeen kunnolla ,juukosta.Sakun räppänä unohti Tyynen ja Helgan sadasosa sekunnissa.Tuo  kovaa vauhtia katsati pimu tarjontaa,ja jähmettyi paikoleen taatusti kopiot unien naisista ei voi olla totta.Bile vieraita saapui laumoitain.Ajan päästä hipat pääsi startaamaan oikeen kunnolla.Juotiin  syötiin sitten oli puheiten aika.Saku oli,melkeen puoli unessa tavan mukaista paapatusta,papatus katkesi kun veitsellä leikaten ja Sakukin oli korvat höröllään,nääs tämä puhe ei koskenut hääparia vaan kumma kyllä häntä.Saku hei sanoi kumman tuttu ääni,mutta puhujan pärstä ei muistuttanut ketään tuttua.Puhuja oli vaalea kaunis  tyttö jotakuinki parikymminen.Mä olen Sarppa ja löin vetoa mun frendejen kanssa että pystyn huijaamaan sua kuukauden päivät mumon roolissa elikäs Tyynen,tais mennä täydestä kun väärä raha vai mitä.Sitten päätin sotkea soppaan Hekan ,Helgakin on täällä ja unten naiset,tulkaapas lavalle koko jengi.Saku oli enemmän kun äimän käkenä nähtyään porukat lavalla Kaikki nuoria ihmisiä,tuo sai änkytettyä mutta miksi,vastaushan  tuli kun apteekin hyllyltä .Sun senssi ilmoitus oli sen verran älyvapaa ettei vaan voinut vastustaa kiusausta,ja piti järjästää pieni jäynä.Saprametto tokasi Saku ,hyvä huijaus olinkin ansainnut sen,mutta nyt juhlitaan Ainoa ja Hekaa,koko sakki kannat kattoa kohti ja malja hää parille.