Olen jonkun aikaa,ihmetellyt että kuinkas paljon multa ryppyvoidetta oikeen kuluukaan?Tuntuu vaan  siltä että kokoajan pitää ostaa sitä lisää .Epäilin että kauhukaksikko olisi ollut asialla  mutta muistikin,ettei ne ole himassa vaan Hoten hospitaalissa.Joten niillä on sata prossanen alibi.Viime lauantaina mysteeri ratkes ihan vahingossa .Papsu oli nääs lähdössä hipaamaan,duuni porukoitten kanssa,ihan vahingossa näin mitä kylppärisssä tapahtuu ,siellähän tuo heilu mun ryppy voiteen kanssa.Tosin hän ei sitä  lärviin lätränny vaan fledaan.Olin ihan äimän käkenä.mitä halvattua sä oikeen duunaat oleks seonnu lopullisesti kysyin?.olen tämän kuule hyväksi havainnu,nääs tua tökötti pitää mun kutrit kurissa koko illan.Sama toistu taas tänään kun oltiin lähdössä monttubileisiin.Ainut ero oli että ekalla kerralla oli päivä voide ja tänään yö voide,empä hogannu kysyä kumpaa tua voisi suositella,toisillekin.Että tiedoksi vaan ryppy voiteen valmistajat,tuoteillanne ompi muutakin käyttöä ,kuin alkuperäinen .