Kappas,tua kummin retalekin suvaitsee näyttäytyä näillä kulmilla.Hyvä,hyvä se,lepertelee,ja lässyttää jatka vaan kyllä mä tiedän jotta olen hyvin komea laijini edustaja.Hei emmä antanut lupaa,mennä partsille,orjat takas ja heti.Kääks kapina mun resirensissä,tarttee raahautua messiin.Tylsää ne vaan istuu,sauhutellen tota pahan hajusta pötkylää.Jipii kääpiäiset on suorittaneet paluun,minä suuri saalistaja kyllä mä sen napaan.Tsikatkaas tarkkaa,näette jotain  ainutkertaista,haa se on puoliks pökrännyt,hiukan väijyn vika hyökkäys,ja volaa paisti selätetty.Aploodeja kiitos,herätkää pahvit ,etkö nähneet mitä tapahtu,meen kyllä kertomaan papalle,ai joo mä söin todistus aineiston.Kyllä noi ihmiset on tyhmiä nyt koko jengi lojuu soffalla,tartee vissiin tehdä jotain,hii toi mun kummi herää viimeistään jos raavin vääräst mestast.Täähän toimii se lähestyy,mitä halvattua,se meni raapimaaan mun ´tauluun ,senkin juustopää homaa kuule oma raapima paikka,älä tänne tuu kuokkimaan.Saiskohan täällä huikopalaa,kaikkee moskaa mä en kitaani tunge,älkääpä edes yrittäkö pizaa yöks,missä mun lombsteri viipyy,pöpsyä pöytään ja sassiin.Kumma huusholli kun ei palvelu pelaa,tarttee vissii erottaa koko henkilökunta.Ottiko toi huiskan esille,japa dapa duu just leikki meikä kissan makuun.Voin olla väijyvinäni,hyökäillä sillon ,tällön eikä tua pönttö mitään huomaa vaikka ottaisin pienet kauneus unet.Hohoi ton viihdyttäminen on käynny duunista ,voisko se jo lähteä läpyttelemään.Heido kummi städy,sorge vaa mut en jaksa millään hinata itseäni,eteiseen.Tuuhan taas käymään ,eläkä pidä niin pitkää,taukoo.