Hellurei Heidukka,mä oon kuule,sitä mieltä,että ystävän päivä ompi jok ikinen eiks,vaan?Joten hyvee,frendi päivää,Kalle kumi niska skrivas,eilen Mollalle jonkun kammottavan rakkaus rallin,meikä poikahan ei moiseen soopaan alennu.Oon ,sen,verta kova jätky,mamsu on asiasta totaalisen ,eri mieltä.Se,pitää mua aina vaan pikku vaavina yjäks.Oiskos sulla,jotain oivaa idistä miten luikertelen iki vaavin roolista ulos?Meillä täällä ompi sattunut yht sun toista.Esim meitin Amssu ja Emmssu,on kunnostautuneet,urheilun jalolla saralla,ne kuulemma räpylöi,kilsa tolkulla ,sitten ne hähisee ja puhissee lattialla tehden mitä omalaatusempia liikkeitä,kun kysäsin mitä ne väsäilee,vastaus oli,me,joogataan senkin pahvi etkös sitä ,hogannu.Pahin kaikesta on,ne ,sydäri naamiot,ihan kammottavaa,ne,myös,lipittää,jotain pahalta lemuavaa litkua tonneittain,se kuulemma puhdistaa,elimistöä.Jos viellä bongaan yhdenkin ällön hajusen ,suitsukeen syötän sen taatusti niille.Asiasta moottori,jyrään,Sakua,meinas lykästää se,haiseva sammakon räppänä,meinas saada roolin kanana,pääsiäisen ajaksi johkin näyte akkunaan,me nääs se muilutettiin oikeen kunnolla kun se Nyysi kurnukan fyrkat.Terva sa höyhen muilutuksesta siihen jäi semmonen määrä höyheniä kiini että se kyllä muistaa erehdyttävästä ,pulaajan höönää.Kyllä ,se,rooli,tarjous,otti sen ylpeyden päälle ja lujaa.Mut,kuule,mun tarttee vissiin lopetta,kun papsu,hönkii mun niskan takana vaatien konetta itselleen,mukamas duuni jutskiin,empä usko tota,Saabi sivuille,se kumiskin luiskahtaa.Voippa hyvin,palataan astialle.T.Kroksu poitsu