Haa se sitte selvi Simpan ja Cessun sotatila kuulin noiden keskustelun.

Simppa sessulle aina sä vaan kehut kaiken moisia äijän käppyröitä ku töllöö tuijotat.Varsinki jos ne sattuu esittelmään vähäki paljasta pintaa.Oon kyllästyny kuulemaan aah mitkä muskelit tai oi ku söde tonku sais purtiloon en sitä pois päästäis.Hanki kuule Sessu joku harrastus rupee vaikka kutomaan.

Haa taidat olla kateudesa vihree Sessu tokas Simolle.Enkä oikeen ymmärrä suo miten meitsi oikeen töllön kautta pyydystää miehiä pulloon hei halloo herää paffi.Siks toiseks komeutta on kiva toljottaaa.Mistä oot muuten saanu palloos et mä kutomaan rupeisin ,nykyaikana kaikkee voi tilata ostos teevestä.

Jaahans nyt alan ymmärtämään ostos teeveehen kaikki fyrkat valuu se selittää nen paketti tulvan jonka väität iso-Tätisi lähettävän sulle Simo suorastaan rääky Sessulle.

Mikäs puhtonen pulmunen siinä vikisee oon löytäny lootallisen daisari lehtiä ja omisuisia cd. tä kuten Marissan märät unet ja luonto kutsuu joopa,joo mites tän selität.

Ne on Sakun Simppa selitti ja punastu ai kyl mä Sakusta kaiken moista uskon mut miks sun nimi on joka lehdessä .Tunnusta kurja kii jäit. Hyms mä en sulle enää ikinä puhu Simo tokas Sessulle,katokki ettet tee talvi pesää mun viereen.

Siihen Sessu ei kuule pelkoa matka on varattu komian miehen kanssa Bora-boralle.Tähän sit keskustelu päätty

Täs foto taistelu parista

 

 

816298.jpg