Heips marjukka oli todella mukavaa saada terkkuja.

Nääs noin ei kauheen usein käy.Täällä isos perhees elo on aika kaaootista sattuu ja tapahtuu kokoajan jos jonkin moista niin että mammalla on täys työ päivittää kaikki ajan tasalle.Mulle itelle kuuluu hyvää paitsi kadotin toisen kenkäni ollessani nyrkeily tunnilla,ja papsun piti mut sieltä himaan hakea.

Ois ollu aika vaikeeta yhdel kengällä kotio konkata .Ens viikol mä saan uudet popot aijon kyl valkata

nykymuodin mukaset edelliset oli kyl aika muinais jäännökset.

Ai joo mä ilmottauduin taksi kuski kurssille ei ne taida mua huolii ku toi auto koulu oh pahasti kesken .Mä vaa aatelin sohasta kepil jäätä jos vaik tärppäis ,koska luin lehdestä et kuskeista huutava pula oh.

Joo ja ois kivaa tienata ite omat fyrkat ku nyt mä roikun mamsun ja papsun rahojen varassa.

Lentävii pusuja ja haleja sulle marjukka T:Pörpsy Pst lähetän sulle täs mun foton jot et vaa mua unohda kirjotan taas kui oh taksikuski kursin laita yms....

 

 

816291.jpg