Myttyyn meni,en tosiaankaan tajua,minkämoinen imformaattio katkos meillä oli Tyynen kanssa.Aamulla heräsin kovaan paukutukseen ,aluksi en tajunnut mistä se kuulu.Sitten alko kuulua hirvittävää huutoa,mamma ,pappa apuva mä putoan ihan just.Sakuhan se yllätti,roikkuen epävakaasti partsin ikkunoiten takan.Nappasin jäpikän sisään,ja huomautin että meille pääsee kyllä helpomminkin nääs ulkoovesta.Saku siihen,joo,joo kyllä mä tiedän,mun avaimet hukku jonnekin enkä sitte millään muista ovikoodia.Mun muisti on viimeaikoina ryttyillyt pahemman kerran,tuo kerto ja oli hyvin huolissan tilanteesta.Hiukan ihmettelin miksi tua ei ole Tyynen  ja Helgan hoteissa?Mä en vaan kestänyt niitä enepää,Ne on ikäsekseen kyltymättömiä seksi hurjastelioita.oneksi löysin unilääkeet,kehittelin sakun spesiaali tringsut ,juu se totaalisesti toimi.nua simahtivat kuin sauna tontut.meikä liukeni paikalta kun pieru saharaan.Tosin pako reitti oli aika kaamea,se oli joutunnut pakenemaan vessapöntön kautta,juu,ja lemu oli sen mukainen.Komensin auvervaaran suihkuun.Siellä se huuteli,hei jos Tyyne rinkuttaa mä olen sitten  timbbuktussa,ettäs tiedätte.Eipä tuo ressukka tiedä Tyynen alias Sarpan kuukauden pitusesta vedosta,esittää mumssaa.Toivon Sarpan voittavan joten meitin auver päätyy takasin ,mumsien kynsiin,halusi tai ei.Se on oiva opetus sille,ettei kaikki ole kultaa joka kiiltää.Levätköön nyt,tämän päivän ,huomenna Tyyne saa noukkia blayboyn täältä,siipiensä hellään suojaan.He,he