Olipas,Vinskillä hurja vappu,se oli alottanut heti aamutuimaan,omatoimi marsilla..paikallissa kipploissa maukumalla,ilmasen bissen puolesta.Ainaskin sen mamsu  ja pasu kerto niin.

Tullesani paikalle,kovasti ihmetelin kun tuo käänsi mulle selän ,tuhisten.Syykin selvisi.Olin liiotellut tuon yli painoa,samassa rytäkässä selvis että isäntä ,oli lihonut,vaik ,ei sitä ihan hevillä tunnustanut.Vinski pojun paino ei ollutkaan nousut kun joitakin satoja grammoja.Kovasti sain tehdä duunia että,karvakorva anteeks,anto.

Kovasti tuo meitä hoputti menkääs nyt sinne kippolaan hariappia,mutta tuo käski ettei ihan lähimpään,sillä kun oli siellä joku,hot,hot,misu kiikarissa.Takasin tultuamme,oli Vinskikin jo palannut,niin ilosena että.

Kovasti tuo vaati,ämyrit kaakoon ,jytät soimaan ja sassiin.Niin tehtiin,Helmut Lot on kuulemma ihan top ten,sambakin on kovasana,sillon voi lojua vaikka kaijuttimen vieressä,ja rentoutua.

Kapas yksi vahdittava,lisää Vinski totesi,kummistädy jää,yö kylään,eipä auta kun goisia,eteissä,ettei kukaan pääse livistämään mihinkäänOn tämä kissana olo sitten rankkaa,hommaa...aina noita hultioita pitää vahtia.Neljältä aamuyöllä,nyt kyllä tartee,päästä partsille,tipuja tsikailemaan,kuules kummin retale ylös siitä,päästäs mut partsille ja sassiin,noh palvelija etkös maukunaa usko.Vihdoinkin ,toi tajus,hyvä,hyvä,miks se tunkee messiin,mä oisin kyllä halunnut ihan itekseni.

Mitäs nyt,mä olisin halunnu,viellä jotain huikopalaa..ja toi vaan kömpii soffalle kiskomaan unta boltsiin.Höh mikä,höntti,nyt kyllä naukasen ,niin että rappaukset seinältä tippuu,haa nyt se ,reagoi.Ai ei,tipu mitään,mä en kuule mimmi,mitään jämiä kitaani tunge.

Aamulla kello kahdeksan,ylös senkin,unikeko mä nenääni pidellen ,tempasin ne kauheet,jämät huiviin,tuu vaikka tsiikaan,meikä pökrää,just jollen saa pötyä pöytään.Ihanaa tuoreita raksuja ,puhtaasta kupista,vaihda toi,vesikin. Kappas pasukin heräs,miten se on noin silmä poskella tänään? Olikis ihan pakko kiskoo,sitä ilolientä kaksin käsin täh?Jaahans ,mamsukin on ihan räjähtänyt,hu,hu noita ihmisiä..en oikeen ,niitä jymmärrä.

Haa mun kummi rupee purkamaan peti lakanoita,nyt mä sitä källitän ,oikeen kunnolla,tarkkailaapas tilannetta.Hyvä homma se purkaa koko jutun ,ainavaan paranee,lakana lens lattialle ,nyt se roudaa,osan kamoista pesuun .Tilaisuuteni on tullut,kuuluu askeli se nostaa lakanaa,nyt kauhein naukasu minkä osaan ,eipäs tunkeuduta mun teltaan rakenna kuule ihan oma vaan.Haahaa ..hyvä ettei tuo lentänyt kuuhun säikähdyksestä.Saimpas ukotettua sitä.

Mitä halvattua,nytkös lähet,himpeen...kukas mun kaa nyt leikki? Mamsusta ja papsusta,ei tänään leikkijöiksi kertakaikkiaan tänään ole.