Jasso de,vai yks,mumsa aiheuttaa,harmaita kutreja.Napa kypä kun honasit jutskat,propleeman laajudesta meitin mamsun kanssa.Meikä,kyllä kesyttää keljuimmankin kelmin,oon nääs suorittanut ,hankalat,mumsat akatemian.Ompa,tullut myös,testailtua taitoja,oon ihan expertti,likinäkösten tapausten huijauksessa,eipä tartte kun hiukan matkia hurttaa,kyllä namu pussukan nyörit aukeaa.Harrastan tätä toimintaa kun mamsu,istuu tiukasti namusten päällä ja selvittää jotain outoa storya hammas peikoista.Onkos,tämä teitin tapaus,eläin rakas? Voisin tulla tiirailemaan,ja selvittämään ,mumuun pinttyneet kotkotukset.Oon muuten äärettömän halpa mulle,kelpais itse leivotut,rieskat mumsalla höystettynä,ulps kaiken moisia lapsuksia multa pääseekin tarkotin tietty kunnon voita päälle ja jälkkäriks sun suussa sulavat plätyt namskis.On mulla tietty joitakin ehdotuksia saataiskos me se ns pipi lonkka paranemaan jos aseistautuisin haarukalla ja piffi veitsellä ja ajaisin mumsaa takaa.Miltäs kuulostaa?Palailepas astialle jahka kiiruultaas kerkiät . T. Kroksu