Haudi,Heitukka onneva uuteen himaan,toivottavasti muutto suju ilman mutkia ja ylimääräsiä kurveja.Entäpäs,onkos,kimssut ja kamssut,sulautuneet uuteen ympäristöön?Mamsu,kerto sun,suurista aarteista,oon kovin kiinostunut tapaamaan ne kauniit kimulit,sitten kun lumi ompi sulanut,nääs mamsu teki tiettäväksi ettei ennen reissua mua kiikuta mihkään suuntaan koska ,oon sen verta tapaturma altis ,otus.(tosin mun mielestä se jonka sopii,suorittaa itsensä tarkkailua ompi mamsu enkä mä)

Asiasta piha jyrsiään (Mikä tuo ikinä onkaan?)mua ompi,aika kaltoin kohdeltu,nääs mulla ompi ollu pientä,proplematiikkaa,mun kita kaluston suhteen.Mun hampaat on liian usein ,suorittanut yhteen törmäyksen ,Sakun kintun kanssa,joten sain ikävä kyllä ,pehmusteet ,hampaiten päähän,joka lievästi sanottuna vaikeuttaa ,esim..lihan kitusiin kiskomista.Safka valio ompi oudosti muuttunut,mössättyyn lihaan,yjäks .Oon laihtunut ainakin yhden gramman ,ihan kaameeta,vai mitä?Vääryys,numero 2 mun namu,päivät on peruttu puolen vuoden ajalta tuntuu ikuisuudelta vai mitäs siitä tuumailet.Siittä saan syyttää ainoastaan hammas peikkoa,joka ilkeästi nakersi ,viiteen hampuun ilkeän reijän,mamsu ei ollut järjin innoissaan laskusta joka ,tuli hampu lekurilta.

Tämmöstä,täl,kertaa,veivaapas preivi jahka oot uutukaiseen ympäristöös tutustunut ja kämpääs asetautunut.Terkuin Sössö Kroksu poitsu